onsdag 1 juli 2009

you know that I could use somebody

Inatt blev jag kidnappad, av en man som hette Ulf Stark. Alla erbjöd sig att hjälpa mig men ingen verkade ta det så seriöst, förutom pappas jobbarkompis Vinco som argt men ändå försynt sa åt Ulf att "om du inte släpper Amanda så skjuter jag dig". Ulf såg ut ungefär som Magnus Samuelsson fast mycket elakare och läskigare. Jag lyckades rymma, och gömde mig på min mormors och morfars obefintliga balkong. Efter ett tag kom Ulf och knackade på på mormors och morfars dörr och jag fick panik. Jag försökte tänka ut vad jag skulle göra, det slutade med att jag tänkte hoppa ner från balkongen, och nu sitter jag här hemma på en stol i köket.


Hur var din natt?

1 kommentar:

  1. Varför väckte du mig inte så jag kunde rädda dig plutto? Det är ju det systrar är till för!! Puss

    SvaraRadera