söndag 26 april 2009

It's not about how hard you hit, it's about how hard you can get hit and keep moving forward

HALLÅ HALLÅ HALLÅ ska ni inte fråga vad jag har haft för mig på sistone? Om jag händelsevis har träffat på någon kändis eller så?

Men så lustigt att ni frågade, för att i onsdags träffade jag nämligen på Joakim Nätterqvist (Arn). Han är inte klädd i riddarrustning och kommer ridandes på en häst genom stan i verkligheten. Annars är han lika gullepluttig som på film.


Klockan är nu 23:56 och jag är piggare än någonsin.

Hej och hå stå på tå

4 kommentarer:

  1. Allså.... nu glömde du igen.
    Önskningarna!!!!

    SvaraRadera
  2. Coolt att du såg honom, den snyggingen :D Puss

    SvaraRadera
  3. Kan du inte berätta hur du hade det i Sthlm också?

    SvaraRadera
  4. F.O.M. nu är jag inte så anonym längre.

    SvaraRadera