söndag 19 april 2009

HEJ.

VISST HAR NI SAKNAT MIG? Åhjo. Jag vet nog. Alla från mina hängivna pensionärsläsare till 3-åringarna. Jag VET att ni saknat mig :) Well... I've got great news for you; I'm back. Harder, better, faster, stronger som Daft Punk skulle ha sagt.

Idag är det söndag. Efter att jag nu har funderat närmre över det där med att måndagar aldrig är bra, som jag skrev i förra inlägget, så har jag kommit fram till att söndagar är ju inte heller nå vidare. Inte onsdagar heller. Med ännu lite närmre eftertanke så är nog fredagar och lördagar de enda bra dagarna på hela veckan. Tisdagar SKULLE kunna funka också, dock tveksamt.. Med undantag från vissa veckor, så som den som varit. Den här veckan har alla dagar varit bra.

Visst kan man tycka att om man fått sova till MINST elva varje dag i en hel vecka, så ska man vara pigg och utvilad sedan? Men icket! Jag hade lovat att äta frukost klockan 10 med M och J idag, och M väckte mig 09:57 och inte var jag något piggare då, nej då. "Mmmmhhhh... Klockan är bara tre minuter i tiooohhh..." fick jag på något sätt fram. Jag har lärt mig att man ska ta vara på varenda sekund i livet, och just i det där läget var det... sova. Tre minuter till. Snälla snälla. Sååååvaaaahhh! LITE TILL! Åh jag älskar att sova! Idag ska jag: 1. söka jobb. 2. läsa The Collector. 3. skriva svenskagrej. 4. Vara ute. 5. Vara snäll. 6. Såååvaaahh! Jättemycket sova!


Jag kom på en grej. Frå och med nu så ska jag skriva en grej som jag önskar mig i födelsedagspresent (eftersom att det är VÄLDIGT snart), i varje inlägg. Och möjligtvis en "dagens låt" ska jag få med.

Dagens önskepresent: En duschborste.
Dagens låt: Kings of Leon - Sex on fire.


Puss och kram mina godisa godisgodisar!

2 kommentarer:

  1. Jag blev iaf glad när du tillslut kom till frukosten så jag fick umgås lite med dig! Pusss

    SvaraRadera
  2. Välkommen in i matchen igen!
    Kvart över Tio är bara ett ögonblink i historien. Kvarten alltså.

    SvaraRadera