söndag 18 januari 2009

I'm not a student, I'm meant to be an artist

Idag gör jag ALLT annat än dendär fula skulpturen. Den kommer bli jätteful, jag vet det! Bara för att det är söndag, höst & vinter på samma gång. Men mest av allt för att jag inte har fått mina fina kläder än. BAJS!




Dagens låt: Laakso - Dropout

Dagens lärdom: Glöm inte att kramas extra mycket idag. Ibland måste man kramas även om det betyder att man kan bli sjuk, eller om man ska ta emot ett pris på en gala så måste man göra det även om man är sjuk. Bara för att det är roligt. Tänk på det!


P.U.S.S. O.C.H. K.R.A.M.

8 kommentarer:

  1. jag har iaf kramat mitt barn.

    SvaraRadera
  2. Men pappa då, inte mig :( Jag som ligger här och är sjuk och behöver en pappa-kram. Amanda, kan jag inte få se din fula skulptur sen? Jag tror nämligen att du ljuger. Puss söt.

    SvaraRadera
  3. Jag kanske också behöver en pappakram. Jag som springer ärenden åt en sjukling med både AIDS och fågelinfluensa. En superduperkram behöver jag allt!!

    SvaraRadera
  4. Rätt ska va rätt. Här har ni båda en vars en!

    SvaraRadera
  5. Har pappa gått och blivit stockholmare? Eller är det jag som är född på landet...

    SvaraRadera
  6. Nej då,jag står fortfarande kvar i den Småländska myllan, med rötter långt tillbaks i 1700-hundra talet.
    Född på landet är du hur eller hur. Bara så du vet......

    SvaraRadera
  7. Vilken tur :) Tyckte bara "en vars en" lät lite stockholmskt :P

    SvaraRadera
  8. Jag förstod att det va det som du hakade dig på. Men "hur eller hur" då? (tänk förresten va mycket kommentarer det kan bli av en kram. Bra Amanda!) kram...

    SvaraRadera