tisdag 13 januari 2009

Hot 'n cold

Igår fick jag ett ryck och städade mitt rum (d.v.s. la in kläder i byrå+garderob och de som inte fick plats i en hög på golvet) & gjorde några yogagrejer. Idag hade jag ett ryck och vaknade halv nio fast bussen inte gick förrän elva. Vem vet, snart kanske jag rent av får ett ryck och tar med mig ALLT mitt skolarbete till skolan istället för att ha det liggandes i en annan hög på golvet! Det är det som är det luriga med mig; man kan aldrig riktigt vara säker på vad som kan hända när jag är närvarande.


För övrigt... Jag har inte återhämtat mig riktigt förrän nu men... Jag mötte Timo på gatan för sisådär två veckor sedan. Jag fick en chock. Tappade hakan. Ja, man skulle kunna säga att jag dog och svimmade på samma gång.


Nu är det kakdags :)

/ Mandi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar