fredag 26 december 2008

Uppturkad

Nu sitter jag här på mitt rum igen och sjunger i så gott jag kan till Fairytale of New York med Håkan och Plura (från Spotify, hihi). Jag har min nya fina klänning, svarta strumpbyxorna, halsbandet, örhängena och scarfen på mig. Snart ska jag även ta bort det röda nagellacket och ha det fina lila istället. Man skulle nästan kunna säga att jag är som en ny människa idag. Jag borde verkligen städa mitt rum tänker jag ibland, men vad ska man göra av alla grejer? Jag blir så deprimerad när jag tänker på ordet "städa". Man ska bara göra saker man tycker om var det någon som sa en gång. Fruktansvärt klokt sagt tycker jag! Nu kom mamma upp på mitt rum och sa att min en måste vattnas nu, annars blir den helt "upptUrkad". HAHA! Jisses. Så tokigt det kan bli. Nu blir det måla naglar & vattna enar! Ikväll är det Timo på TV. Glöm inte det. Kära vänner. Klockan tjugo nollnoll på fyran. Kära vänner.


Hej & hå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar