fredag 26 december 2008

I don't feel like dancing

Ikväll var Timo på TVn för er som missat det. Då fick jag ta fram fingret som sitter bredvid tummen och så fick jag säga "APP!" till familjen. Då var de tysta. De har respekt för mig, familjen. Jag tycker om er, familjen. Fast inte bara därför. Familjen. Nu är jag trött, jag orkar knappt ens lyfta på fötterna så trött är jag. D.v.s. galet trött.

G'natt. Glöm inte att släcka alla lampor, stänga av spisen/TVn/radion/datorn/stereon, sopsortera, slänga skräp i papperskorgen och inte på gatan etcetra. Och glöm för allt i världen inte att skänka pengar till välgörenhet. Då blir Moder Jord glad. Sov gott.

2 kommentarer:

  1. Tillåter mig att tala för hela familjen!Vi gillar helt klart dig också!!!Du är alldeles, alldeles underbar...

    SvaraRadera
  2. Haha, vad söt du är skruttplutt-love. Puss

    SvaraRadera