lördag 20 december 2008

Nattkatten

nu har jag fått ett utbrott på julklapparna. det är faktiskt jobbigt när man tycker att man har varit jätteduktig och slagit in massa julklappar och så har man glömt att ta bort prislapparna. till råga på allt var inte nattkatten-godiset salt utan sött. när jag har bestämt att jag vill ha salt godis så tycker jag att det ska vara salt även om jag köper sött. och när jag inte har tänkt på att ta bort prislapparna på julklapparna så tycker jag att de ska vara borta även om ingen tagit bort dem.


nej nu ska jag äta godis och se på love actually och hoppas på bättre tider då allt blir som jag har tänkt. PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2 kommentarer:

  1. Ibland blir saker och ting inte som man tänkt sig. Bara ibland.

    SvaraRadera
  2. Men, stackarn! Det där med prislappar ät ju faktisk inte vårt ansvar utan de som sätter på de, tycker jag iaf. Puss.

    SvaraRadera