onsdag 13 maj 2009

We should really love each other in peace and harmony

jaaamen nejmen hallå

detta är läget:

en mörkhårig man befinner sig just nu i min (märk ord: MIN) trädgård. vanligt folk, typ vanligt skolfolk som har svåra prov och sånt imorgon, typ vanligt folk som typ jag, skulle förmodligen sitta och läsa igenom sidorna 340-348, 394-399 + anteckningar ikväll. kära vänner, jag är inte vanlig. inte på något villkor tänker jag någonsin bli vanlig, men eftersom min pappa kan allt så kan jag också nu nästan allt om första världskriget och mellankrigstiden.

jag tycker att det är hemskt dåligt med första världskriget. och mellankrigstiden. och andra världskriget. varför ska vi vara osams och hata och vara dumma mot varandra när vi kan vara snälla och fina och glada? personligen så tycker jag att vi alla istället ska ta varandra i händerna och gunga till, som, tillsammans med, och för Bob Marley.


Dagens låt: Bob Marley - Fussing and fighting
Dagens presentönskning: En mustasch så jag kan vara med och stödja "Mustaschkampen"


Sist men inte minst jättesupergrattis till tillökningen i familjen Hansson-Svensson, och till Linnéa på namnsdagen! :)

2 kommentarer:

  1. Just det..precis..

    SvaraRadera
  2. Har någon lustig man smugit sig in i din trädgård?? Låter märkligt

    SvaraRadera